Afgelopen zaterdag trokken onze vormelingen van Tielt-Winge (lichting 2026) naar Scherpenheuvel voor de grote vicariaatsdag. Samen met 800 andere jongeren uit Vlaams-Brabant en Mechelen dompelden ze zich onder in muziek, verhalen en gebed. ๐ถ
De highlights van de dag:
๐ Het lijdensverhaal kwam tot leven via de stem van Laurens Vangeel en prachtige tekeningen van Joris Snaet.
๐ Persoonlijke gebeden werden aan een lang touw geregen en aan de voeten van Maria neergelegd.
๐ธ De band van Kamino zorgde voor een geweldige sfeer en rake liedjes.
๐ฟ Als hoogtepunt trokken we in een grote processie – met gezegende palmtakken in de hand – naar de basiliek.
Een dag vol verbondenheid en een prachtige stap in hun traject naar het vormsel. Bedankt aan alle begeleiders en jongeren voor jullie enthousiasme! ⛪️๐
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Dank u wel voor uw reactie. Van zodra ze is nagelezen en goedgekeurd, zullen we ze publiceren.